Marketing i hasła fit dieta
- 607 Views
- Redaktor uksolimp.pl
- 6 października 2019
- Wszystko o suplementach diety
Tym razem sprytne nie dlatego, że pomysłowe i wygodne, ale dlatego, że nas oszukują. Jest kilka trików, które – opracowane przez zmyślnych marketingowców – próbują nabrać nas na tyle, byśmy wydali swoje pieniądze na zupełnie inny od spodziewanego produkt. Pierwszym patentem producentów przekąsek i odżywek jest umieszczenie informacji o wysokobiałkowym produkcie. Aby móc być nazywanym wysokobiałkowym, dany produkt powinien pokrywać około 1/5 dziennego zapotrzebowania naszego organizmu na białko. Czy tak jest w istocie? Dowiemy się z etykiety. Kolejnym dobrze sprzedającym się hasłem marketingowym jest oznaczenie: zdrowej żywności, organicznej żywności i żywności naturalnej. Prawdo do używania tych określeń nie jest w żaden sposób regulowane przepisami, więc producenci nadużywają tego typu hasełek. Niestety, nie oznacza to wcale, że rzeczywiście kupujemy produkt zdrowy i naturalny. Kolejną, odwiecznie działającą już, pułapką jest oznaczenie fit i light. Produktów light spożywamy więcej, a część tłuszczu zwykle zastępuje cukier, co kompletnie mija się z celem.

- 23 lutego 2021
Czym jest suplementacja
- 12 stycznia 2021
Odżywka Carbo cena
- 9 października 2020
Przyrost masy mięśniowej odżywki
- 7 sierpnia 2020
Czym jest suplementacja
Odżywka Carbo cena
Przyrost masy mięśniowej odżywki
Czym jest glukozamina z chondroityną ?
Wszystko o BCAA
Czary ryż
Trening siłowy jak go zrobić?
Craig Golias